Rubrik???

En helspäckad dag har jag haft idag kan jag lova.
Körde frukt idag från 8 till 4 efter det var det fiske med Staffan och Sebbe som gällde.
Inte för att det var så kul, å ingen fångst fick vi heller :S
Eftre det blev det hem å laga mat, dusch, å tavel hägning.
I morgon kommer sebbes pappa hit med slagborren å ska hjälpa oss å få upp tvlorna. "äntligen"
Helt otroligt så var vi faktiskt mkt eniga om vart de skulle hänga. !

Å just ja det blev en schäslong iaf. :)
Är faktiskt mkt nöjd, mkt skön att ligga i :)



I morgon är det tjej kväll hos Jessica :D
Piss att jag jobbar till kvart över 9 bara, men det får gå!

Nej nu ska jag å bubben spla lite mario, sen blir det sängen.  ;)

Tje


Kommentarer
Anonym

jag röstade på schäslongen :) åh jag vill se hur ni har det.:) jag kommer hem 26-30e kanske kan ses en vända?puss

2008-09-13 @ 11:19:34
URL: http://linnneas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0