Så här är det...

Vi trivs mkt bra i denna lägenhet.
Ett stort minus är att den är liten, sen har vi ingen balkong.

Balkong känner både jag och sebbe att vi vill ha till sommaren eftersom det är så olidligt varmt här.
Man ska väl inte behöva lämna bort ens djur för att det är så varmt??

Men som sagt det är är INGEN av oss som sagt att vi SKA flytta.
Vi har bara kollat runt lite av inresse.
Hittar vi något bra kanske det blir så, men tills dess har både han och jag så himla skilda meningar.
Ah så är det iaf.

Tanten ifrån Örebro katthem rigde till mig kl 9 å undrade om jag hade betalt för Bumbi!
Jag bara öhhh klart jag har!
Det var ju det första jag gjorde INNAN jag åkte å hämtade henne! Skrev då även ut ett papper som visade att jag hade betalat.Tyckte att det var ju vettigt så ser honatt dte är betalt å klart, så att det inte kan bli såhär som det nu blev iaf.  Men hon som hade hand om Bumbi hade ju givet vis "tappat" bort det!!! BRA!!!
Så jag var tvunget att krångla å förska leta upp gamal historik på min internetbank. Men kul å leta upp histori ifrån början av Maj.
Hittade iaf betalningen efter mycket krångel. Men eftersom det är så länge sen så står det inte vart betalninget gick till, utan bara vilket datum det är osv. Så om hon nu inte hittar mitt bank nummer eller vad man ska säga i sina register så vete fasen vad vi ska göra!
Hon sa att det var "vanligt" att det kunde hamna fel i deras kassa register, Men va bra då!
Så om hon nu inte hittar det så ska jag skicka papper på min kontoutrag samt att jag måste kontakta min bank å se om de kan ta fram historiken. Suck!!!!!!
Hoppas det löser   sig. Tacka fan att hon är super trevlig iaf :)

Nu ska jag  skutta in i duschen, sen blir det sängen. Jobb i morrn.

God natt!


Kommentarer
Elin

gud va sjukt.. kan dom inte hålla ordning får de väl va DERAS förlust? då ska dom väl inte ringa runt sådär.. skämms! :P

2008-09-19 @ 11:50:56
URL: http://pumanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0