Söndag kväll

Så, så var det dax för veckans sista dag... igen!
Fattar inte att det går så fort!
Har jobbat idag iaf, gick ganska fort och smärtfritt ;)
Typisk var iaf att jag skulle börja jobba kl, 13:00 idag och Moa ringde mig vid 11 å underade om jag ville hitta på något. Typiskt!!!
Visste inte att hon var hemma. men men det blir väl fler ggr iaf. En lååång prat stund blev det iaf :)
Jag saknar tiden då man var "liten" och bara lekte med kompisar hela dagarna.
Moa och jag som kännt varandra sen vi var spermier i princip, vi vet  exakt vart vi har varann :) Ingen får mig på så bra humör som hon! Ingen känner mig nog bättre iofs...
Det blir nog ev. ett besök till GBG den 25 oktober. Om Moa + Patrik har tenta så får vi våldgästa Johanna och Magnus i sthlm istället. :)

Igår var jag på tjej kväll hos Kristin. jag jobbade till kl 5 sen skulle vi hem fort till Staffans 35 års dag, tanken var sen att skynda mig att åka till Kristin men detta pissväder gjorde att jag istället fick dra på mig stövlarna och gå ut och släpa in hästar. Så när väl klockan blev över 8 så funderade jag på att strunta i det. Men tur att jag ångrade mig för det var verkligen super kul! Så himla skönt att bara prata minnen och bara ses.
Jag och Mickis som var de "nyktra" satt och studerade Kristins utveckling i sin fylla. Haha!!
Det var mycket kul och det kommer absolut att göras om!!  :D

Det blir ett besök till Ullared iaf! jag ska pina mig och åka dit med mamma. Men det får gå! 28 November bär det av iaf.
 Inte så kul att det är så nära jul och sen att det är en fredag och efter löning :S Men va fan, hur illa kan det vara???
Det kan ju vara värt det :D
Nu är det dax för mig att ta disken eftersom bubben åkt för att slita aslet av sig på jobbet.
Sen är det sängen.
Mors!


Kommentarer
Anonym

haha va kul det var att du kom!! :D måste vi göra om snart! och hur utvecklades min fylla då? började sluddra lite smått :P kraaam

2008-09-08 @ 16:26:19
Elin

jag vill också till ullared! är vi aldrig ledig samtidigt så vi kan dra?

2008-09-08 @ 19:42:00
URL: http://pumanan.blogg.se/
Elin

Jaa de låter bra :D

Om jag har pengar & barnvakt till våren..

Inte så jäkla troligt men vi får försöka ;)

puss

2008-09-08 @ 21:25:39
URL: http://pumanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0