Städ o fix

Ledighets dag idag :)
Jag och älsklng sov till 10 sen blev det upp å äta frukost.
Åkte å handlade å sen blev det rn vända till stallet för min del.
Där blev det hårdpass på banan. Gick mkt bra :)
Blir ett pass till på onsdag.

Har städat en satans massa idag, dammat alla rum, damsugit, torkat golvet med mitt nya moppset :P
Hehe ett knallrosa moppsett. Då några kronor går till rosa bandet :P
iaf, så har städningen tag all min eftermiddag/kväll. Mkt skönt att allt nu är klart!






Personal festen i helgen var mkt kul :D
Med en massa lekar å annat skoj.
Eftersom jag skulle upp å jobba dubbel shift på söndagen + att jag kännde mig liiite avskräcka sen förra ferren så blev dte inte mycket alkohol för min del.
Men men fördelen med det var ju att jag kunde ta bilen till jobbet på söndagen :P
Vilket jag gjorde.Tyvärr så gjorde jag misstaget att gå på statt. Villken skiiit!!
Efter en stund tröttnade både jag och Elin så vi åkte hem.
Tänkte att va skönt å komma hem "tidigt" Så akn ju jag å alskling mysa å bara prata. Jo jippiie!!
När jag väl kom hem fick jag ta hand om en stackars stackars stackars kar som var sååååå sjuk!
Han hade spytt 2 ggr på kvällen så hans vän Marcus fick gå hem.
Trodde det var magsjukan så jag bäddade till mig själv i soffan.
Som tur var mådde han bra dagen efter. Så antagligen var det något han har ätit.

Idag har jag krånglat med funderingar på mitt 20 års party.
Vart jag skall vara å hur vi ska ha det osv. Och nu tror jag att jagh har bestämt mig.
Jag tror jag ska ha ett klassiskt "halloween" party som på gamla goda tiden :P
Då har man ju iaf ett tema :P
Höhö


Eftersom jag ändå jobbar den helgen jag fyller + att min familj skall ju fira mig så känns det skönare att ta det senare.
Låter det skojj :P
 
Nej nu ska jag försöka få i mig något att äta.

Gó kväll



Kommentarer
Flisan

PARTY ska du ha min vän!!! :D

2008-09-23 @ 00:37:26
jessica

fan va snygga vi är emelie, NOOOOT!

2008-09-23 @ 14:18:47
Anonym

bra att du ska ha haloweenparty. är hemma den helgen:) kram linnea

2008-09-27 @ 14:55:28
Larssa

Schyssta lökar baby! Kan du inte lägga upp lite mer sånt? Mmmm... Like it a lot!

2008-10-25 @ 18:46:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0