Tisdag

Idag är det en sådan dag som bara allt är fel.
Allt ska ske med krångel å bök.
Fick hem min jacka igår som jag hade skickat efter ifrån Halens, den var skit. Ren skit kan jag lova.
Mkt stor å mysko passform! Blir till att skicka tillbaka.
Gardinerna jag beställde var iaf  mkt fina :)
Hoppas Felicia får hem Jotex snart så jag kan få sätta upp de gardiner jag beställt.

Blir jobb ikväll fast jag är ledig. Emelie S var tydligen sjuk. Men men mer pengar till mig :)
I morgon blir det mördar passet 12:00 till 21:15... blä
Så är det!!

Nu ska jag fortsätta diska sen blir det duschen!!

Så nu är det inte ett enda stav fel. NÖJD???
Det är inte jag som är dum i huvudet utan jag som skriver fort på tangentbordet och då blir det vissa fel ibland, men som sagt är det så himla jobbigt å läsa så SKIT I DET DÅ ;P



Kommentarer
Johanna

saknar dig hjärtat...

2008-09-30 @ 14:51:16
Flisan

Ja idag, äre en dag som allt blir fel... :S Suck

2008-09-30 @ 22:01:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0