Torsdag

Kom just hem efter en prommenix ifrån jobbet med sällskap av My :)
mkt trevligt!
På tal om det så tycker både jag och My att det är dax för en tjejkväll!!
Få ta det om några helger!
Snart flyttar ju Jessica hit, 2 - 3 hus bort :) yyyeeejjj granne!!

Det känns verkligen att nu är det höst. Nu kommer åter mer regn å blåst.
Nu är det längt kvar tills sommar värmen kommer igen.
Suck.

Det blir förresten inget Ullared för min del i år. Alla våra planer krockar mer Emmas skola. Men det blir ju fler ggr. Jag hade dock tyvärr verkligen sett fram imot att åka :(
Idag har Bumbi namnsdag, eller ja igentligen inte. Men hon hette Gisela när vi adopterade henne och Bumbi finns ju ändå inte med i almenackan så hon få ta denna dag :P
Hon har blivigt så stor nu :P
Igår så brände hon sin tass på spisen!!!
Plattan var som tur var inte så jätte varm, men varm nog att skrämma henne lite. Nu vet hon ju det.
Tacka gud att hon är försäkrad!!  Hon betyder mkt!
Min tiger!
  3 månader             7 månader        





Nu ska jag slå min ner i soffan med min ägg macka och min kopp te å kolla face off. Mkt bra film :)
Å snart kommer älskling hem åxå!


I morgon blir det stallet och tvätta som blir prio ett!
 
Mors!



Kommentarer
Johanna

gullunge :)

2008-09-05 @ 09:13:30
jessica

eeeehj, grannen :) vi kan säkert styra lite mys hos mig, jag kommer ändå att vilja visa min nya lya för er :) åå, fast jag vill komma till dig också, å hälsa på bumbi :) så jäkla sööt!

2008-09-05 @ 10:27:08
huong

ååh, vad sööööt hon ÄR!! saknar bumbi:D

2008-09-07 @ 21:42:10
URL: http://huonglee.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0