Tråk-söndag

Vaknade i morse och var as trött!
Bumbi väckte mig ett plertal ggr i natt, hon höll på å leka med sin rått på min kudde, sen hitta hon en hårnål på golvet, å försöka somna till ljudet "rriiiccchhh  , rriiiicchhhh riiittcccchhh" Åhhhhhh "- kattjävel!!
Men tillslut så somnade jag.

Titten på lägenheten var jätte bra!
Den var jätte fin!
Helt nytt kök, 2 stora sovrum, och ett mega stort vardagsrum.
Hela 80 kvm!
+ Balkong då.
Jag tyckte det var en pärla. Dock mkt dyr :S

Men hur som hellst så trivs jag mkt här.
Allt hänger på vad man vill göra med livet.

Jag och Flisan ska iaf börja träna på Davids nu!
Det ska bli skönt. Jag har nu taggat mig, så jag tänkte tvinga iväg mig minst 3 ggr i veckan.
Det med basta!
Jag var faktist ute och joggade igår :P
Extremt jobbigt, men mkt skönt efteråt!

Å på tal om det så ska jag å Emma ut och gå nu!

Tjiing!


Kommentarer
jessica

du ska INTE flytta... vi har ju precis blivit grannar! sådetså.

2008-09-14 @ 23:21:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0