12:e April

Nu ska jag knåpa ihop lite skit som hänt den senaste tiden...
Vi kan väl börja fredag:
Kl 05:00 vaknade av att säga hej då till Sebbe som skulle åka. Blev ett jävla piss hejdå om jag får säga min åsikt men det får man leva med.
Låg länge och surade för det så istället för att vara kvar tog jag mitt pick o packa och drog hem till Labbsand.
Vid 7 tiden började vi rulla till GBG. Vi skulle nämligen ha en familje dag :) (händer inte ofta)
Resan gick bra, och vi möttes av ett underbart väder!!! Ett besök på Universeum blev det. Prommenader och restaurang mys. Kvällen slutade med att jag och Staffan gick phub runda :) hehe
Lördag: blev det hemgång. Vi fick oss en otrevlig överraskning när vi kom till bilen. Inbrott! Nägon jävel hade tagit sig in i bilen och snott allt. Det roliga var att det fanns INGET av värde! Verkligen inget. Ingen stereo, eller någont. Julias headset var borta så som alla mammas gosedjur som hon har på hatthyllan. Det enda pissiga var att Sebbes GPS hållare var kvar. Borta såklart. Så himla onödigt. Så så var det med det.
Iaf stället för att återvända hem till en tom lägenhet så bestämde jag mig för att sova hemma i mitt kära barnhem. Jag har inte sovigt hemma på så satans länge.
På kvällen tog jag och mamma oss ett glas vin i badtunnan. Så himla skönt att bada!

Idag har jag varit uppe med tuppen eller vad man nu säger (?) Hjälpt till med att släpa, och bränna ris. Bärt upp en massa ute möbler. Tvättat bilen, och åkt lite motorcykel.
Men nu är jag hemma igen.
Ikväll var det första gången jag hörde ifrån Sebbe. Kul att höra att han lever.
Nej inget mer om det nu, har ingen lust att skriva om honom.

Annars i morgon ska jag jobba, efter det ska jag ev. hem. Hämta Bumbanbarnet som är hos svärmor/svärfar.
Ska kanske vara med min vän Felicia. Få se vad dagen bjuder på.
Nu ska jag  försöka fåi mig något att äta. Fattar ingte, har ingen matlust alls. Hoppas det bättrar på sig.
Ses i morgon mina vänner



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0