17:e April

Hej hej!

Hehe min blogg uppdateras inte så flitigt längre, men va fasen det ar ju "näsan" sommar ute plus att det finns så mkt annat att göra! Men nu kommer det några rader :)

Har varigt några "tunga" dagar utan Sebbe men tack vare min glada och goa vänner så kommer man snabbt på fötter :P
I Onsdags var jag i Örebro med Flisan. Gjorde mig av med ca 1900 kr. Men allt är jag nöjd med :)
Flisan skulle igentligen inte ha något med ett par skor och 1 par solglajjor fick hon med sig hem :P

För min del blev det 4 par skor, 2 par shorts, 3 tunikor, 1 linne och 1 par solglasögon :)
Även lite smått till lägneheten :)
Kul att få shoppa loss ibland :P
På onsdagskvällen red jag lektion för Anki Almlöf som gick super bra!
Efter det tog jag och Flisan oss en chips ätar kväll :)

Igår var det dax att börja jobba igen. Har verkligen inte saknat det. Suck! Efter jobbet åkte jag hem till hästarna och efter det kom Moa på besök :D Så himla roligt :D

Denna underbara Fredag har jag faktiskt inte gjort speciellt mkt, Försökte sov i morse men pigg som jag var gick jag upp vid halv 9 tiden. Kollade lite tv och sen tog en prommenad. Annars idag har jag stor städat lite. Lagat mat och varit en runda på stan. Ett hopp om att hitta en vanlig enkel svart bolero tills i morgon, men icke!
Annars är min outfit klar. SKÖNT! Få dock se om jag ska de skyhöga skorna på mig... Kommer ju bli så satans lång! Klackhöjd på 9 cm! Tänk det och sen alkoliserad . Men vi få se.
Nu ska jag Städa klart toan som jag inte ahnn tidigare. Sen ska jag ta och skriva ett Mail till min älskade man som jag saknar i hjäl snart :)

Trevlig helg allihop!
Hej hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0