21:a April

Hej och hå!
Sitter här i vår lilla 2:a och ugglar. Precis vad jag har gjort hela dagen!
Igår när jag vaknade så kände jag att nu får det fan vara nog!  i dag måste jag vara hemma! Så så blev det.
Dock så var även Jessica hemma i Magsjukan :S Så en aning krisigt var det på  Willan.
Har varigt snorig och haft ont i halsen ett tag nu men i söndags och igår var det fan nog alltså. Tänkte att jag kan ju fatktiskt inte sjukanmäla mig en söndag! Vem skulle tro mig!? Dagen efter en Personal fest!? Så det blev bara att hålla ut. Haha inte så kul att jag var tvungen att be mina kunder att vänta lite så skulle jag bara springa och snyta mig. Nice! :S
Så nej Måndag morgon blev det en hemma dag för min del.
Idag har jag varigt ledig. Eftersom jag fortfarande är snorig som bara denn så har jag tagit det lungt hela dagen.
I morgon är det därimot dax för jobb!

Snart komme Sebbe äntligen hem :) Den första veckan som var var faktiskt ganska jobbig. Eftersom vi inte skildes åt som direkta  vänner gjorde det inte lättare. Men när vi väl kunde prata så blev det bättre. Idag tycker jag faktiskt inte alls att det är jobbigt,  visst saknar jag honom men jag tycker ändå att det är kul för honom att få komma väg och ha kul.
Det är ju trots allt han drömresa.
Ibland brukar jag fundera lite på vad jag igentligen känner för honom. Eftersom vi bor med varanna så es vi ju nästan varje dag. Även om vi inte spenderar mkt tid med varann så blir det ju en vardag. Och nu kan jag säga på fullaste allvar att helvete va jag älskar honom! Jag vill aldrig leva utan honom! Jag kan lätt säga att jag har aldrig varigt så kär i någon som jag är i honom. Älskar dig! 
Så nu taggar jag inför Lördag då jag äntligen ska få träffa honom!
Dock ska jag jobba först så snacka om att den dagen kommer att bli den lägsta i mitt liv!




:D



Kommentarer
jessica

inte kul med sjukligan på willan! :S men nu är det över.. snart iaf!



å vilka härliga ord, jag önskar ja kunde säga deamma, inte om sebbe då såklart, men någon annan;D haha. och fina bilder, fan va brun inte okej att bli sådär brun i alanya!!

2009-04-21 @ 22:44:55
Emelie

Hehe nä ja ska stasa på att bli brunare :P

2009-04-22 @ 11:15:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0