25:e April

Löningsdag och Fredag :)
Har varigt en galen dag på jobbet. Inte bara nog med att det är löning, men fasen va galna folk blir!!!
Fyy fan, det ska grillas, det ska festas, osv. 9 timmar på willan tog iaf musten ur mig.
Efter jobbet blev det stor handling för min del. Flisan var åxå med och handlade lite till sitt nya hem :)
Sen senare blev det matgodisfilmmyskväll hos flisan :) Hon bjöd på bakad potatis med röror osv. Kul och mkt gott :)
Ska bli riktigt riktigt kul att få åka till Alanya med er alla :)
Andledningen att jag sitter här kl ett på natten är just för att kvällen blev lite sen plus att jag just kommit ut ur duschen. Jag vet stackars grannar! Men det kan dom fan ta!
Åkte till nya biltvätten  åxå. Att tvätta bilen kl halv 1 på natten var en ny grej för mig. Men gick iaf alldeles utmärkt!
Men snart ska jag sova!
I morgon efter jobbet så kommer Sebbe hem! Äntligen! Guu va jag har längtat! Helt otroligt. Vet inte hur jag ska betee mig, jag vet ju fasen inte ens hur han se ut!? Hehe. Neejj guuu jag är redan lite nervös...
:)

En grej jag måste nämna åxå är att idag fick vi tårta på jobbet! Jaha tänkte vi alla, vem fyller år??
Ingen.
Bara en gest som säger att vi alla har gårt ett utmärkt arbete :) Kul med lite uppskattning! Det satt fint!
Tack o tack :)

Nej nu ska jag fasen sova. Har ju faktsik öppning i morgon. Yeey!? O lika med det ... Rullatorrace! Hahah

Haha nej mors mors, ses i morgon mina vänner. Tack för en super kul kväll. Den satt precis där den skulle!
Måste åxå säga hej då till mitt ungkarlsliv som jag levt nu i 2 veckor. Åter till Sambolivet. Sambolivet med den bästa :)

Kyss o hej leverpastej!!   (?)


Kommentarer
elin

Tack tack! :D Jobbar du på freda? Jag ska jobba då! :D PUSSSS

2009-05-20 @ 22:35:04
URL: http://pumanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0