2:a April

Nu är det redan torsdag. Fattar inte vad jag gör om dagarna!? Tiden går så satans fort! Tyckar att dygnets timmar inte räcker till. Jag vill kunna gå och lägga mig sent, och sedan kunna gå upp någolunda tidigt. Men jag som är natt uggla har ju luckat att vända på dygnet igen. Speciellt nu när vi fått börja på vårt nya schema, jag jobbar ju "nästan" bara eftermiddag. Och då blir det ju att man "drar" sig på mornarna :P 
Men i morgon blir det ingen sovmorgon iaf, stallet kl 06:30. Hoppas det är lika fint väder i morgon som det var idag, och igår :)

Igår var jag och Flisan på box. Det känns i kroppen idag kan jag lova. Man blir så himla peppad av avva som är med, alla skriker och tjoar. Kul att vi kom iväg! Så trist att det bara är 1 dag i veckan. 

Idag var jag på EL. Har inte tyckt att det varit så extremt jobbigt förut. Så därför ville jag köra riktigt hårt idag. Bara de att istället för att köra step up på brädan skulle vi göra situp´s, armhävning., hopp och knäböj. Detta var helt galet!
Efter uppvärmningsvarvet var jag typ död. Skönt efteråt iaf :)
Ska på ett nytt EL i morgon, efter det är det stägning igen.

Har klickat hem en ny plattång idag :) Eller ja Flisan har klickat hem. Jag beställde med henne. Dax att införskaffa en ny. Inte för att min "oldie är trasig eller så men dax att förnya. Köpte den för 4 år sen. Kul ska det bli :)

Ha en trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0