11:e December

Halllojj!

Nu tror jag att jag fått min förkylning att dra åt helvete :P
Hehe, nej då men det 3 närmsta dagarna har varot skit om jag får säga det själv. Det började med att ajg hade ont i halsen och snorig. Nu är jag endast snorig :)
Har proppat i mig massor med vitlök! Kwai (vitlökstabletter) , vitlöksbrod, mm. Och inatt har för första gången på ett tag fått sova hela natten :) Så tack till Otrivin mentol, Ipren och vitlöken!
Hoppas jag är helt kry snart!

Annars idag har jag roat mig med att baka. Har bakat 4 olika sorters kakor :) Gott.
Vaniljdrömmar, kolakakor, hallon längder och korintkakor. Så nu får ni alla komma och fika!

ikväll ska ajg jobba, ända till stägning. Jippi, inte så kul. Detta är verkligen en av mina hattider. Men men så är det. Ska bli kul att se vem som vinner årets idol?!  Personligen hoppas jag på Calle. Men jag tror Erik vinner. Oavsett som går så får ju båda skivkontrakt ändå. Men jag undrar igentligen om det är bra att vinna!!  Liksom vad har vi hört ifrån alla som vunnit sveriges idol? Inte ett skit! Det är ju bara Darin, Sibel, och Agnes jag har sett/hört något ifrån! Och Kevin borg, han vann ju förra året och nu gör han musikaler.? Lite konstigt, men men det blir väl vad man gör det till. Lite tråkigt om jag får säga det själv. Skulle vara kul att få hör lite ny musik. Man får väl hoppas på Calle och Erik nu då!

Nej nu ska jag slänga i mig Lax, bulgur med kokta grönsaker.!! 
Sen blir det prommenix till Willan! 
 
Hej svejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0