14:e December

Det var den helgen!! Tjooooffff så tog den slut...
I Lördags så jobbade jag hela dagen. Skulle jobba min egen tid och Emelie Slepickas tid. Så fåck jag i gengäld vara ledig på söndagen :) Mkt skönt om jag får säga så. Så jag spenderade min lördag på Willan 10:00 till 20:00. Igår var jag och Serbbe inne i Krillehöla och hälsade på vår "andra hälft" Johanna och Magnus. De hade fått tillfällig utökning i familjen. En lite söööt vovve (eller snarare gris). Jätte gullig iaf. det gillades både av mig och min vovverädda man, fast han kom fram till att lilla Wiktor fanns dt inget att vara rädd för iaf! :)
Vi åt vår "nationalrätt" Tacos, och spelade tjuv och Polis. Jätte trevlig kväll.
Tack tack :)

Idag har jag varit på jobbet mesta dels av dagen timmar. Har jobbat i frukten eftersom Björte vabbar. Jätte kul faktiskt. Så himla skönt när dagen går på. Man får röra på sig, känna pulsen och man får ett helt annat driv. Frysen och frukten är 2 av mina favorit avdelningar iaf. Tack vara att Flisan ville byta tid i morgon så hamnar jag även där i morgon :) Tack så himla mycket måste jag bara säga! :=)

Nu inväntar jag Jessica som ska komma hit en sväng och Glögga med mig. Ska prova på den ny glöggen "choklad och chili" :) Peppakakor med färskost :)

Nu är fru Allansson här så, hej svejs!


Kommentarer
J & M

Tack för en jättemysig söndagkväll! :)

Hihi, vi hoppas att lilla grisen kan stanna hos oss!! :)

2009-12-14 @ 22:19:51
jessica

haha! fru allansson, vem är herr allansson då?? ;D tack för igår, blir fler gånger hoppas ja :)

2009-12-15 @ 10:53:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0