1:a December

Årets sista månad!! Helt otroligt va tiden går!

Idag har jag varit hel ledig! Jag och Flisan har våldgästat Örebro. Där blev det shopping av all dess like. handlade massa smått o gott på IKEA. En klänning och några linnen fick följa med hem ifrån Ginan. på Rusta hittade jag en bok som jag ska ge mormor och morfar i jul klapp :)
Har inte så många kvar att köpa till. Måste verkligen sätta mig någon dag och skriva ner vilka som är kvar och vad man kan tänka sig köpa. Annars är man där strax innan jul och flänger runt på stan och panik letar julklappar.

Ikväll så var jag Sebbe och kollade på bio. Filmen 2012 fick det bli. Helt okey faktiskt. Jag är ju tjej så jag bryr mig ju inte så mycket om filmeffekterna lika mycket som Sebbe gör fövisso men det var helt klart sevärd. 

Idag har jag och Sebbe varit ihop i 3 år!! Fattar inte att det har gått så fort. Tyckte nyss att vi blev ihop. Det har iaf varit 3 underbara år. Inga tvivel, inga besvikelser bara lycka. Älskar honom så himla mycket. Han är den enda jag skulle lägga mitt liv i hans händer. Han är min bäste vän. Han är mitt hjärta. :)
       


Så nog med toffelvarning. I morgon ska jag till skolan 08:00 :S. Efter det blir det stallet och sen jobba 14:00-18:15. Det är min Onsdag!

Hej svejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0