20:e December

4 dagar kvar till jul.
Jag kan faktiskt säga att jag har typ ingen jul "kännsla" än :( Tycker att jag orde det ju! Men nope! Kankse är det för att vi har varken gran eller speciellt pyntat här hemma?! I sa fall är det tyr att jag ska hem till mamma i morrn och få se deras pyntade hem :)
Jag är iaf klar med alla julklappar!
Skönt!
Det var oehört svårt att hitta något till Sebbe i år. Han har ALLT! Men det fick bli några saker iaf. Få se om det duger :) Tur att han gillar allt :)

Har precis kommit hem ifrån jobbet. Sebbe är på Hockey. Skia hämta hon sen. Ska även hämta katten som är hos svärmor och svärfar. Sen ska vi ta oss en tur till affären. Måste handla hem mat inför julen jue :)
Sen ska det bara bli en lugn kväll här hemma.

Igår hade vi tjejkväll hemma hos Jessica :) Mycket trevligt måste jag tillägga! Vi hade en liten knytis. Jag tog med Lax som jag hade gjort i ugnen, jessica fixade potatisgratäng, flisan fixade sallad och romsås :)
Även Rebecka och Jessica E var med :)
Så himla gott var det! Det måste göras om igen! Tack tjejor!
 
I morgon är det jobb och stallet som står på schemat.

Nej nu ska jag hitta på något vettigare än att sitta här och glo!
Mors


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0