27:e December

Hej hej!!!


Har tagit en pause i mitt bloggande nu över jul stressen.
Men nu är ju julden över!

ja vart ska man börja?

På självaste julaftonen så blev det jobba för min del. En riktig kul dag faktiskt. Jag hade frukten. Eftersom det inte var mycket som kom så slängde vi upp det fort. Jag ocj Jessica jobbade på riktigt bra måste jag säga! Vi fick mycket gjort. När vi väl skulle stänga strömmade det fortfarande in folk! Va fasen!!! Vi vill hem!!! Vem storhandler på självaste julafton??? Herregud.
När vi väl fick lämna willys portar åkte vi hem till våra familjer :)
Mamma hade ordnat allt i år. Duktig som hon är! God mat blev det!
Eftersom inga "små" barn var med i år så var det hellugnt. Vi åt vid 4 tiden och fikade vid 7. Vi öppnade paketen vid 8. Och vad fick jag då  julklapp? Mjo jag fick en fin tavla av mamma, lite hem inredning, pengar och presentkort på IKEA, mm. Sebbe fick en ny motorvärmare och lte annat skit :)
Efter vi öppnat klart alla presenter och några släktingar åkte hem så hoppade vi i badtunnan :) Sååhimla skönt!
Där satt vi och gottade oss i över en timme :)  När temperaturen började stiga över 43 grader drog både jag och sebbe oss ur.

När jag och Sebbe kom hem öppnade vi våra paket. Av mig fick han några filmer, en tröjja, ett armband, en mössa, biobiljetter och en skäggtrimmer (haha). Av honom fick jag ett ps3 spel som jag gillar, några fimlboxar som jag samlar på, en mössa, ett halsband mm. Sen fick jag även ett set med kamingrejjer, spett och borste och så. Det får vi ställa fram när vi flyttat!

På Juldagen var jag ledig :) Jag och Sebbe åkte hem till hans föräldrar och åt jul lunch. Efter det öppnade vi våra presenter därifrån. Jag fick en massa heminredningssaker, bla ett göggset. Pengar, och singstar till ps3 :)
Så nu Johanna och Magnus får ni komma hit så kan vi sjunga :)
Den här julen har jag varit helt nöjd med :) Jag har inte önskat mig något direkt, men fått det jag behöver iaf :)
Nu längtar jag mer än väl tills vi ska flytta. Har samlat ihop en rejäl IKEA budget nu så jag vill dit och spendera!! :) Hihi.

Annadagen jobbade jag ett mini pass 10:30 till 14:00!! På kvällen kollade jag och Sebbe på film.

Idag ska jag jobba! Igentligen 13:00 till 17:00 men jag ska jobba åt Putte so är sjuk så det blir 13 till stägning istället. Ikväll ska jag kanske till Flisan. Vi ska byta julklappar :)
I morgon och tisdag är det fryse som gäler för min del. Onsdag mördar pass. sen är jag ledig på Nyår.
Nyårsdagen har vi ju vår inventering :S Jippi:S

Nej nu ska ajg göra mig i ordning!

Tjohej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0