2:a December

Vaknade i morse när klockan ringde, gick upp drog på mig thigts, ett linne och en tunika. På med skinn jackan och skorna. Väl påväg ut i trappuppgången fick jag se glimten av min bil som glittrade som en diamant, iskall som ett isberg. Bara att vända och gå in igen. På med jeans, tjock tröjjan och vinterjackan. Äntligen lite vinter! :)
Där imot är det rena rama döden om jag får säga det själv att ställa mig och krafsa rutorna med den värdelösaste isskrapan i världen :P Men så är det när man är lat och inte sätter i motorvärmaren.

 Snarlik mammas gammel!! ;P



Idag har jaf iag varit i skolan. Var ganska kul faktiskt. Lite komiskt att bara ha lektion för 2 personer, ingen annan kom dit. Undra hur många det som läser kursen nu?? Det var typ 20 pers ifrån början...
Efter skolan åkte jag direkt hem till Labbsand för att göra stallet. Katarina min ängle hade fixat mockningen :) tack tack!! Tog en lååång frukost med mamsen. Gott!

Efter jobbet idag åkte jag och solade en sväng. Jätte skönt! Det var så länge sen nu. Kommer inte ens ihåg när jag gjorde det sist? Måste nästan vara ett år sen nu. Iaf är det skönt att få lite fär ibland. Man är ju kritvit ju.
På jobbet idag har snacket bara handlat om vår kommande julbord på lördag! Guuu va jag längtar säger jag bara! Ska bli så himla kul. Nu äntligen är det fixat med efterfest åxå (efter julbordet). Är lite fundersam på vilken klänning jag ska ha. Och sen vilka skor! Eftersom jag jobbar till 15:15 så måste jag ha det klart så jag inte står där och "panikar" 1 h innan vi ska vara på plats på jobbet. Julklapps utdelning ska vå åxå ha :) Undra vad man ska köpa?? Har några funderingar! ;)

Just nu håller jag på och göra knäck (!!). Ska kolla om den är färdigkokt nu. 
I morgon ska jag upp tidigt (igen). Morgon jour i stallet. Sen blir det jobba 15:00-19:15.
  Jymmie!

Ses!

 



Kommentarer
jessica

GRATTIS TILL ER!! :)

Å ja längtar ihjäl mig, men nu är de absolut inte länge kva, wiiie.. jobba hela dagen imorgon å sen förbereda på lördga å den ÄR DE :D:D WIIE ,DUNDERfylla skare bli!

2009-12-03 @ 18:54:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0