7:e December

Då var det Måndag igen!! En av mina favoritdagar på veckan :) Just för att jag nästan alltid är ledig.
Vilket jag är idag åxå.
Jaghopp det finns en massa att berätta. Tillexempel om vårt julbord som var i helgen.
Helt otroligt hur Willan kan festa så hårt!!!
Vi kan väl börja med fredagen... Sebbes jobb hade julbord på Valsverket, vilket då han var där. Jag jobbade till halv 8 och hade senare en ensam myskväll. Sebbe kom hem full som en kastrull vid 3 tiden. Tyckte det var så himla kul, han är ju inget party djur som sagt jag berättade tidigare men nu jävlar hade han tagit i!! 5 shottar Tequila!! Inte ens JAG dricker det! :S Fattar inte hur han överlevde. Haha så sött av honom då när han kom hem, slängde sig ner i sängen, la sig på min kudde och garvade i garanterat 10 min och sen berättade att han mådde så illa och ville dö i de närmsta 10 minuterna :) haha sen somnade han som en stock och snarkade därefter. Jag somnade inte för ens 4 tiden villket inte var full okey när jag skulle upp 07:00 :S
På jobbet gick det fort som vanligt. Fick ta Frukten istället för Flisan. Överlycklig för att slippa kassan så tackar jag gärna ja till det! Tack!

Efter jobbet blev det skynda skynda hem till mig. Jag och Flisan skulle hinna byta om och gör oss i ordning innan vi skulle samlas kl halv 5. Hann gjorde vi :) Lisa kom och hämtade upp oss och gav oss en skjuts ner :)

Julklappsbytet på jobbet var skoj. Jag fick Björns present. En skål som det stod "God jul" på och en "knapp" där det stod "stop starring at my titts"!  Tyckte det var roligt! :) Hoppas vi håller kvar den traditionen!
Stackars Thomas som fick mitt tråkiga paket, Hjärtformad pasta! Jippi!" Kanske skulle köpt tvålen som var penisformad trots allt!

Jul bordet var bra, skit god Lax, måste jag bara säga!!! Dålig jansson och köttbullarna lika så. Men så är det ju, allt kan inte vara bra. Men överlag helt okey :) Shottade Jäger vilket var en stor miss :S BLÄÄÄÄÄÄ fy fan säger jag bara!

Jessicas mamma kom och hämtade oss och körde oss hem till Emelie S som var kvällen värd :) Kul var det hos henne! Alla var runda om fötterna defenitift jag! Haha!! Ingen utgång blev det heller, och det gjorde ju inte saken bättre eftersom man då fortsatte att dricka till 2 på natten.
Jocke kom och hämtade oss men innan det hann jag ramla och skrapa upp hela knät på asfalten :S
Så är det när man är "dundrigt" full :P
Kul att jag var lika full dagen efter vid 11 tiden!!!
Jag och Jessica hade bestämt att vi skulle ha pizzasdejt på Söndagenoch så blev det!
Både hon och jag konstaterade att det rörde runt lite extra i magen efter maten :S
Både Jessica och jag kännde båda igår att nu får det ta ett tag innan det är party igen!!!

Hade ju stall jour på kvällen så Sebbe fick följa eftersom jag inte kunde köra! När vi väl kom hem var det iaf dax för lite helg mys. Film och popcorn :) Sen blev det dax för Sebbe att åka och jobba natt. suck.

Idag har jag varit ledig. Har inte gjort ett skit igentligen. Var i skolan på seminarium för att presentera min uppsats. Gick bra tyckte jag. Och nu ska jag strax åka till stallet och ta in alla hästar. 
Kanske blir en film ikväll åxå! :)

I morgon är jag ledig igen! Tjoohoo. Får passa på att ta vara på den dagen för sen bör jag mina dunder pass, eller ja dundermånga pass i rad kanske man skulle uttrycka det bättre. Nej nu kommer Sebbe strax hem och då är det dax för mig att åka till stallet. 
Ska även orka lägga upp bilderna ifrån Julbordsfesten åxå! :)

MORS! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0