8:e December

Har precis ätit frukost :) Grapefrukt med ägg! Ah inte tillsammans. Hehe. Gott iaf! Jag älskar grapefrukt. Eller all citrusfruk i sig.



Inatt har jag inte kunnat sova! Fattar inte varför, har vaknat var och varannan timme och funderat på en massa skit saker!? Trött jag blir på mig själv. Idag är jag åxå ledig. Ska åka och hälsa på My. A och hennes bebis idag :) My fyller ju år idag :) Grattis till dig!

Sitter och klurar vad man ska köpa till Sebbe? Va fasen ska man köpa? Tycker det är så värdelöst när han åxå fyller år den 12 Januari! Va fan, så himla tätt. Jag är faktiskt helt mållös, har inte en aning eller fundering... Borde ta en tur till Örebro åxå innan jul.
Min lilla kusin Izabelle fyller år i helgen åxå. Jobbar ju som vanilgt så familjen får åka och fira henne utan mig.

Ska åka till stallet idag åxå. Annars ska jag bara ta det lungt. Ska ta mig ann mitt sista Hisoria moment. Så är jag klar med skiten sen :)
I morgon blir det jobb.

Mors


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0