10:e Februari

Dax att uppdatera lite igen då...

Idag har det varit jobb för hela slanten. Kassa pass från halv 10 till 6. seeeegt! trodde klockan gick baklänges ett tag.
Men efter ett antal timmar så blev klockan 6 och jag fick äntligen gå hem :)
Sebbe kom och hämtade mig och tanken blev att åka till Träningslagret på en gång, men halva vägen hem kläcker han att vi inte hade något toa papper... SUCK!! Bara att dra en sväng på Ica. Träffade Mickis, Tommy och lilla Alva. Trevlans! Stackars bebis som fått utslag... Hoppas hon blir bättre snart!
Ett pass på gymmet blev det allt iaf. Plågade mig igenom 10 min på "skridsko" maskinen, Trodde jag skulle dö! Men överlevde gjorde jag men svetten den bara rann! Så lite kondition blev det med mest styrka. 

I går var jag ledig. Ingen sovmorgon för min del inte, kl kvart i 6 ringde klockan och jag och Sebbe gick upp o åt gemensam frukost !! Mysigt! Skjutsade honom till hans jobb, och åkte sedan hem till stallet. Vilket underbart väder!! Snön låg överallt! I högar o drivor. Så himla mysigt. Taskigt nog så hade jag inte så mkt kläder på mig så jag skippde rid turen. Det var ju för tusan 16 minus ute! Men igentligen så finns det ju inget dåligt väder... bara dåliga kläder.
Ett pass pump blev det på kvällen med Flisan. Mkt skönt! Jag ska nog lägga på lite mer på stången för arm nästa gång.  När vi gjorde bänkpress så hade jag de minsta tyngderna på. Men det blev lite för lätt. Kul pass!


I morgon är det jobb 10 till 20. Ska köra frys istället för Lilja. skönt! Hoppas att det inte blir allt för jobbigt. Krister berättade att det skulle komma en jäkla massa varor i morgon + nyheter. Så vi får se vad det blir. Efter det är det p-möte. Det ser jag fram i mot! Är så kul att höra vad alla tycker o tänker.
Efter jobbet så blir det nog ännu ett gympass om jag har ork kvar så att säga :P 

Nu ska jag krypa ner i soffan och bara mysa med min älskling!
Passa på när vi båda är hemma! 
Å vad jag älskar honom! 
 


Kommentarer
linnea

kul att ni har kört igång med träningen igen :) allt bra annars? jag tror jag kommer hem o hälsar på snart, nån gång i mars iaf. hoppas vi kan ses då. kraams

2009-02-11 @ 14:20:54
URL: http://linneadominique.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0