11:e Februari

Får börja med att säga grattis till Jessica som fick sitt körkort idag :) Grattis till dig gummsen!
Gött för dig att få bränna körkortsboken :P

Dagen har varit bara bra idag. Lite halvstressigt hela dagen men helt okey!
Även P-mötet gick bra!  Fick lite ångest idag över i sommar... Jag vill så himla gärna åka utomlads i sommar!!  Jag och sebbe låg o pratade om Kreta resan i går och gu vad jag vill åka! Viss det är jätte bra med svensk sommar, men det är inte samma sak! Att få bada i klarblått vatten, varma stränder osv. Nej jag har verkligen bestämt mig, jag ska utomlands i sommar.
Vi pratade om att dra iväg, jag, Flisan, Jessica o Madde men att vi alla 4 får semester ihop är väl helt omöjligt.
Hoppas att det skulle gå! Vill så himla gärna!
Det ska bli skönt med 4 veckors semester iaf!

Det blir ingen Thailand resa nästa vår. Varför är för att sebbe ska till USA i stället. Lite pissigt men Thailand finns väl kvar!
Men nu är det iaf bokat o klart för hans del. 10:e till 25:e April kommer han att vara borta. Skönt på ett sett, att få testa på att bo själv :P Men guu va jag kommer att sakna honom! Men såg på schemat att jag kommer ju inte att göra något annat än att jobba iaf!
Men något roligt ska jag väl kunna hitta på!  :)

Nej nu ska jag gå o byta säng kläder. Ses i morgon på Willy´s


Kommentarer
jessica

TAAAAAAAAACK, va söt du är gumman :) <3

ja, verkligen skönt, ska bränna allt som har med körkort att göra, förutom körkortet då såklart :D

ses imorgon :)

2009-02-11 @ 22:16:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0