13:e Februari

Då var det redan fredag då! Veckan har gått så grymt fort!! I går tänkte jag "guu va skönt med sov morgon i morgon! Jag har inte haft det på hela veckan" kl 08:20 vaknade jag i morse, helt pigg. Bra är väl det men när man väl får sova så mkt man vill så vaknar man tidigt o sen när man väl ska upp å jobba så är man helt död när klockan ringer... Typiskt!
Idag har jag iaf inte gjort speciellt mkt, käkat lite frukost, städat, tvättat o en prommenix till träningslagret fick det bli. Ett gympass åxå såklart!
Nu är det bara att vänta på att åka och jobba... Undra vem som har stägning med mig tro?
Så himla underbart att få vara ledig i helgen!

I morgon så ska jag på 20-års kalas hos Madde :) Grattis till dig! Ska bli jätte kul. Äta gott å bara ummgås med tjejerna :)
på dagen ska jag och Sebbe hitta på något skoj. Det är ju faktiskt alla hjärtans dag.

Söndag är det stallet som gäller, så även måndag!

Trevlig helg allihopa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0