15:e Februari

Sitter o väntar på att klockan ska bli 12 så att jag kan få åka till stallet. Sebbe ska iväg på inventering på Ica. Kul söndagsnöje :S Haha! Måste vara så pissigt att inventera utan att få en enda krona!
Nej tackolov att det är långt kvar tills vår inventering.
Idag blir det inte så mkt mer som ska hittas på. Ska ta mig en sväng till Träningslagret, men det får bli senare ikväll.
Måste nog handla åxå. Vi har inte handlat på en hel vecka så nu ekar det verkligen i kyskåpet!
Ikväll blir det bara mys!

Igår tog vi oss en sovmorgon, och bara låg o mös. Det var så himla länge sedan vi bara var hemma båda två utan att känna att någon ska iväg o jobba. Åt lite frukost och bara ummgicks. Jag köpte ett kort och 2 trisslotter å en geisha aska till honom. Trodde inte att jag skulle få något eftersom han inte varit iväg o handlat något, plus att han brukar var lite glömsk. Men en överraskning fick jag. En gratis behandling på Selma spa :) tack!! Kände att min gåva var lite ilä :S haha
Men men tanken som räknas va??

Hos Madde fick vi jätte god mat. Bakad potatis med röror och sallad. Jätte gott!!!! Cheesecake till efeterätt :) En stor favorit :P Plus jätte trevligt sällskap :)
Jätte kul kväll, att bara få sitta och få prata av sig. Kul! Vi borde ha fler såna kvällar! 
Nu är det nästan klart iaf med resa. Oh det blir nog av!!! YEY! 
Allt hänger nu på att Madde får ledigt i Agusti. Men som sagt Björn är väl aldrig omöjlig! 
Så Bulgarien blir nog iaf, ska bli så himla kul! Bara få sola, bada och festa :) 
Med mina favoriter!

Nej nu måsta jag dra mig. Ses i morgon!
 


Kommentarer
jessica

yeeeeeeeeeeeeah. JAG LÄNGTAR!!! vi SKA utomlands..

2009-02-15 @ 19:57:38
Flisan

ÅHHHHHHH UTOMLANDS!!!

2009-02-15 @ 23:13:18
Emelie

Klart vi ska!!

2009-02-17 @ 18:22:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0