17:e Februari

Tisdag kväll och jag är död! Idag har det variet en smula hektisk dag...
Skjutsade sebbe till han jobb kl 06:00 i morse. Åkte hem la mig på soffan, åt frukost och kollade tv tills klockan blev 8. Åkte ut till stallet för att mocka. Efter det åkte jag och syster till Örebro. Hon fyllde 14 för en vecka sen och då fick hon en  shpping dag av mig i just örebro. Kul eftersom vi inte ummgås så mkt.

Trodde det skulle vara ös på Marieberg med det var så himla dött! Skönt att slippa trängas iofs.
Lite kläder blev det iaf, på älskade Gina. Julia fick ett far chinos, ett linne, en tunika och ett par jeans-tights. och 3 par skor från skopungten. Jag köpte ett linne,2 toppar, en kjol och även jag 3 par skor. Hittade åxå en söt stickad tröja som fick följa med hem. 
Lite handel på Ikea blev det åxå. Köpte en till Trådback till garderoben. Har så himla mkt skit som ska få plats! Även lite annat som man kan samla på sig ifrån Ikea :) 

När jag äntligen kom hem så var jag skit trött. Började att riva ut garderoben och sortera kläder. Efter det blev det ett gym pass.  
Denna vecka kommer nog ble en riktig jobbig en. Ska försöka träna så mkt jag kan. Idag var den enda lediga dagen, stallet hela helgen, plus att jag jobbar 47 timmar denna vecka, långa fyiska dagar. Men bra är det med jobb! Mer sånt!

I morgon är det iaf hård pass. 10:00 till 21:15. Jippi. Tur att det är Flisan och Emelie på kvällen!!

Nu är det laga mat som gäller. Sen sova!

Ses i morgon!


Kommentarer
Johanna

SKOPUNGTEN? HAHAHA! Du är go du! ;P

2009-02-17 @ 19:15:53
Anonym

Hahahahaha pungten!!!

2009-02-17 @ 22:15:45
jessica

hmm? noga i karlskoga.. NOOOT. jag märkte det inte ens :)

gud va härligt det lät med shopping, jag är avundsjuk,. vill ocksså shoppa loss!

ses snart på jobbet :)

2009-02-18 @ 10:26:36
Anonym

Haha, noga i karlskoga. gamalt? ja något! men en del kanske kan med det där med stavning medan vissa har svårare för det, eller hur? hahaha!

2009-02-18 @ 17:23:13
Anonym

Haha, noga i karlskoga. gammalt? ja något! men en del kanske kan med det där med stavning medan vissa har svårare för det, eller hur? hahaha!

2009-02-18 @ 17:23:54
jessica

HAHAHA ska du "hemlig" prata om stavning, gammalt stavas med 2 m, hahah! tänk först och prata sen nästa gång tack!

2009-02-18 @ 20:47:19
Emelie

Just det!! Stör du dig så på det så behöver du inte lägga ner tid på att läsa min blogg. Idiot!!

2009-02-18 @ 23:55:27
Johanna

gumman, är det någon som du stör dig på här? haha:)

2009-02-19 @ 17:08:00
Anonym

Du verkar inte ha så mycket annat i livet att bry dig om med tanke på ditt senaste inlägg! Du är som dina sk "kompisar".

2009-02-19 @ 17:11:27
jessica

nej, frågan är ju om du har det som lägger ner din tid på att kommentera hennes blogg, och dessutom vara anonym, väx upp för fan, skaff dig ett liv!

2009-02-19 @ 17:44:34
Madde

Menar den där "hemliga människan" att vi bryr oss om annat är jobb och träning eller ?!?!?! Hur kan "den" veta det. Då måste du veta vilka vi är och kanske läser du allas bloggar... vilken liv har du i så fall

2009-02-22 @ 15:37:08
Elin

Patetiskt med anonyma töntar.. Att dom ens orkar bry sig om att kommentrera om dom inte vågar stå för sin åsikt!!

2009-02-27 @ 22:53:07
URL: http://pumanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0