22/2 Februari

Jahopp, i morgon är det redan Måndag! Hela veckan har bara rusat förbi.
Veckan har faktiskt gått mkt bra. Har inte tyckt att någon jobb dag varit pest.
Det enda tråkiga är att jag inte hunnit med att träna så mkt som jag skulle velat. Men så är det ju!
Ska ta igen det denna vecka. I morgon skulle igentligen jag och Flisan gå på Easyline men passet var fullt så dte får bli ett vanligt gympass istället. Men på Tisdag blir det Pump!
Sen Onsdag och Torsdag blir det Easyline. Då kan vi supa med gott samvete på Fredag :) Haha!

Längtar jätte mycket tills på Fredag! Då ska Madde och Jessica ha sin 20 års fest! Ska bli så himla kul! Har inte druckit på länge plus att jag inhandlat lite nya kläder :) Är ledig på Lördagen för en gångs skull måste jag säga! Har nog tajmat in att festa varje gång jag jobbar helg. Nu för en gångs skull ska jag sova!

Men nu snart är det sängen. Fy fan det är ju illa! Klockan är 22:18 och jag har redan borstat tänderna. Är som en 20 årig pensionär! Men ska ju upp i morgon vid halv 7. Måste ner till jobbet en sväng och sen är det stallet. Fy fan för måndag morgon! Men en dag i veckan är ju igentligen inget att klaga på!
Nu har jag inget mer vettigt att skriva om.

Ska träffa Moa i morgon förresten! KUL!!! Händer inte så ofta. Så det ska bli riktigt kul :)

Ses!



Kommentarer
jessica

KAN KNAPPT BÄRJA MIG!!! könns som 100 år sen vi drack, å speciellt tillsammans, ska bli super :)

2009-02-23 @ 09:00:15
Anonym

Om vi ska dricka... hur vi ska dricka !!

2009-02-24 @ 17:53:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0