4:e Februari

Lite uppdatering...

Idag har jag jobbat, 14:00-18:00, softis tid. Dagen gick jätte snabbt! Har ju inte jobbat på 3 dagar så det var skönt att vara tillbaka faktiskt .
Innan jobbet åkte jag och Sebbe och åt lunch på Mr James. Pizza buffé. Mkt gott kan jag säga! Hoppas den pizzerian kommer att finnas kvar länge. 

Efter jobbet blev det en prommenad hem, sen iväg på box. Så himla kul och givande. Verkligen att av mina favorit pass!
Man kämpar o kämpar tills man inte har något kvar att käpa med. Mycket kul att Easyline maskinerna är med i passet. 
Det var något som verkligen tränade hela kroppen! Jag ska nog gå med i några sådana pass åxå. 
Skönt det är att ha kommit igång med träningen! Fick mitt Keycard idag åxå så nu kan jag träna på Lördagar. 
Jag ska nog försöka åka dit i morgon innan jag ska till stallet. Jag och mamma ska till ridhuset så det blir ju ett pass där åxå. Skönt!



Ska äntligen klippa mig i morgon åxå! Ska bli så himla skönt att få fylla i utväxten lite o klippa av allt slitet. Kul att få träffa Mickis med familj åxå :)

Annars i helgen så är det jobb som gäller. Syster fyller 14 år i morgon så hon ska firas på lördag. Så direkt efter jobbet så är det kalas i Labbsand som gäller. Sen efter det så kanske det blir P-fest med Willy´s!!
Söndag så blir det inget annan än träna och jobba!

Trevlig helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0