27/1

Nu kommer en uppdatering ifrån helgen!

Fredag: 
Veckan enda lediga dag från willy´s. Jag, Anna, Flisan o Kristin åt lunch på Litebergs. Mycket kul att få träffa alla gamla lärare. God mat o mycket gott sällskap :)
Efter skol besöket så åkte jag å Flisan till Kristinehamn. Lite shopping på systemet och sen lite kläder fick det bli. Sen blev det ica!
På kvällen blev det taco mys med oss tjejer! Mycket trevlans! Ett måste att göras om!

Lördag:
Jobbade 10:00-17:00. hem o dra in alla blöta hästar. Sen hem till lägenheten fört att äta, duscha och fixa i ordning mig inför Mickis party! Efter 2 timmars ångest och strul med hår o klädesval så var jag äntligen på g!
Festen hos mickis var kul. Mycket kul att få parta med Anna o Kristin! :D Å madde å Flisan såklart då!
Statt var kul, lite väl dimmigt kanske med annars skoj :) Fick mig ett ganska skapligt skavsår på hälen :S Men men det var det värt!

Söndag: Gick upp vid 9 mådde prima, lite näringsbrist kanske, hela kroppen bara skakar. Skuttde in i duschen, kolla lite tv sen dra till jobbet!

Igår: Ledig hela dagen! Väl behövligt! Men tragiskt nog så gjorde jag inte mycket. Låg mest i soffa å degade. Kollade på DHW. Åkte till stallet på kvällen för att släppa in hästar o mocka. Skulle ta miogt en rid tur men underlaget var både för hårt och för halt. Så det fick bli en lite skritt tur på banan. 

Idag har jag jobbat hela dagen. Åkte till Träningslagret efter jobbet, nu har jag äntligen tecknat ett halvår. Så nu är dte bara att träna, träna och träna! Ska iväg i morgon, sen blir det nog ett pass på torsdag åxå. 
Men nu sk jag ficxa lite innan klockan blir för mkt. Ska ju upp till stallet i morgon. Hoppas isen är borta så jag kan ta mig en lång ridtur!
Börjar ju inte jobba för ens kl 5.  så innan dess blir det träning, laga mat och umgås lite med älsko som sover till 3. 

Ska bli kul att jobba i morgon iaf, Jag , Jessica och Lisa  :D 


mors


Kommentarer
jessica

wiiiie, kan ju inte bli en bättre onsdgakväll =) loove

2009-01-28 @ 11:05:14
Lisa

kunde inte sagt de bättre själv, vilket gäng ;D

2009-01-28 @ 21:40:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0