29/1

Idag har dagen rullat på himla bra. Trots 9 timmar på jobbet så har dagen gått fort.
elin och hennes söta Thea kom på besök :)
Mkt trevlans!
Efter jobbet blev det ett pass på träningslagret :) Så skönt!

I morgon är det äntligen fredag :) Inge vidare roligt pass men det känns faktist okey ändå.
Har lovat Madde att jobba åt henne på lördag. Så att hon kan spela match :)
Jag är ju iaf ledig på måndag så jag får ju en "helg" iaf!  Och älskling ska ju ändå jobba samma tid som mig så då kan jag ju lika gärna göra det med...
Inte en aning om vad det blir för kul i helgen, älskling ska på 30 års fest på lördag. Och sen är Johanna och Magnus hemma i helgen så det blir till att träffa dom :)


Nej har inte så mycket att skriva om mer så hej då!

Trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0