Måndag

Det blev ingen lagning för datorn idag!
Fasen hatar när det ska strula å krångla!
Men men inte min hobby så jag tänker inte lägga ner mer tid att bry mig!

Vaknade av att älskling ringde hem ifrån jobbet kl 10:00 slet mig upp ur sängen livrädd att klockan skulle vara över 12. Jag hade nämligen glömt att ställa klockan. Jag och Flisan ska nämligen åka o träna idag. Skönt att få sätta igång igen! Nu är det inte baciller som hindrar mig!
Kommer dock att bli mkt fattig eftersom jag måste teckna ett nytt kort idag. Så där försvinner 2500kr! Inte så lägligt nu innan lön men men! Får ju tillbaka 1250 kr nästa månad eftersom vi har friskvård på jobbet! Det är bra!!

Ska även jobba idag. Pisstiden 17:00 till 21:15 :S Undra vem som stänger med mig idag?
Hoppas någon rolig person :)

I morgon är jag iaf ledig! Då blir det både träningslagret och stallet som står på listan!

Nej nu ska jag ta disken o bädda sängen.
Ses!!

Kul med snö igen förresten :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0