Torsdag

Dagen innan lön! Kan ju säga att just denna lön är väldigt efterlängtad!!
Inte för att lönen denna månad var något att hurra för direkt men vill ändå ha den nu!

Jobbade i mejeriet igår, kan ju säga att det känns i armarna idag.
Har haft en liten halv jobbig vecka. Alla veckans dagar har jag gått upp innan 8, antingen för att få jobba eller för att åka till stallet. Men i morgon äntligen ska jag få sova lite längre :)

I morgon blir det lunch på Litebergs :)
Sen ev. ICA MAXI.
Och på kvällen Flisans taco mys hos Madde!
Kuligt värre!

Hoppas bara inte jag har morgon i stallet på lördag morgon!!!


Nu ska jag gå och fixa lite inanna jobbet. Super hårt pass ikväll!! NOT 3 timmar kassa...

Ses


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0