22:e Juni

Wiie, äntligen lite underbart väder :) Äntligen sommar! (Hoppas jag :P)
Idag har det iaf varigt en snabb dag på jobbat, trots 9 timmar. Dagarna går så himla fort när det finns massor att göra!
Så skönt är väl det :)
I morgon är jag iaf ledig :)
Ska inte göra ett skit innan kl 15. Sen ska jag hjälpa Anne med förberedelser inför bröllopet på lördag. 
Ska bli kul att få se hur det kommer bli :) 
Även ledig på onsdag. Men då är det ljusparty hemma hos Ida som är planerat.

Jag och Jessi tog oss en joggingtur vid Nobel idag. Riktigt jobbigt men skönt! Har ju så himla dålig kondis. Men klarade rundan iaf :) Hehe



Nu äre soffan!! 

See ya 


Kommentarer
jessica

jag är stolt över dig, jättebra gick de ju :) söndag blire nästa gång!

2009-06-23 @ 16:48:16
Anonym

Uppdate tack!!!

2009-06-29 @ 18:00:17
Anonym

HALÅÅÅÅÅÅÅÅ UPPDATERA!!!!

2009-07-05 @ 23:24:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0