12:e Mars

Sitter och i stort sett väntar på att bli trött!
Har haft sov morgon nu i 2 dagar så kroppen har verkligen ställt om sig.
Men i morgon ska jag upp halv 6. Och jag inte att vara pigg och trevlig då inte...
Stallet, och ridning som gäller då. Men det sköna med att åka dit så tidigt är faktistk att man kommer hem tidigt. Men då ska jag åka och träna har jag tänkt .Få se vad kroppen är sugen på. Jag har kämpat med "skridsko"maskinen nu ett tag, fattar inte att jag blir så himla trött! Men igår orkade jag köra ett bra tag och det känns verkligen idag! Gött!
Måste börja ta tag i passen åxå! Har varit dålig på det nu ett tag. Men nu ska jag försöka komma igång med det åxå. 
Blir nog mycket lättare när nya schemat börjar!

Annars idag har jag inte varit så aktiv. Gick upp vid 10 och åt frukost. Kollade tv. Gick till konsum för att köpa lite mjölk och div. kollade lite tv igen. Fick ett ryck att tvätta soffklädseln. Kollade tv. Lagde mat. Åka och jobba! 
Så en sådan aktiv dag har jag haft.
Skönt att det gick snabbt på jobbet iaf! Är så satans seeegt att jobba stägning. Piss pass. Ska köra ett likadant i morgon. Suck.

Annars i helgen så är jag ledig! Wiie
På söndag morgon åker jag och Sebbe till sunne för att besöka Selma spa :) Skojja inte va skönt det ska bli! 
Har bokat in 2 behandlingar. 
Den ena var klassisk svensk massage i 5 minuter.
Och den andra var Selma spa paketet. Det inehöll avslappningsmassage, lerbad, terapibad, ansiktsmask och body scrub. 
Sen innan jag och Sebbe åker hem ska vi göra en varsin sol dusch. Det ska bli spännade! Kul att få lite färg, jag har inte solat på så himla länge! Så jag känner mig vit som snö. Hoppas inte man blir orage bara, inte kul att komma som en morot :P Skär sig ju då med willy´s outfiten ;P höhö 
Nej då, det blir nog bra. Det ska bli jätte skönt att få åka iväg och bara ta det lugnt. Äta gott och ha det gott. bada lite, träna lite och det bästa av alla få ummgås :)
Så nu har jag skrivigt av mig lite, nu bli det ingen uppdatering förens efter helgens bravader!

Måste tillägga: Är så satans Party sugen!!! Längtar till den 28:e, då är det party. Bobbafestivalen -09

Tjing


Kommentarer
jessi

bobbafestivalen??

2009-03-13 @ 09:28:07
huong

heej emelie!! hoppas allt är bra med dig. saknar dig i massor, måste ses asap!

kul att ni ska på spa iaf, det är ni värda! =) själv har jag tenta om 14 h. lucky me eeyy;]

2009-03-14 @ 00:14:43
URL: http://huonglee.blogspot.com
kristin

haha bobbafestivalen 09!! fan va skoj de ska bli :)

2009-03-14 @ 22:22:47
linnea

ååh ja vill oxå va me ! ni får säkert jättekul!:)

2009-03-20 @ 13:52:36
URL: http://linneadominique.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0