17:e Mars

Hallå hallå!
Nu är jag tillbaka!

Helgen som varit har varit super bra! Firandet av Jessica var jätte kul. Äntligen så fick de presenterna :)
Bästa reaktionen av Jessica när hon skulle öppna mega paketet med tvättställningen i "- haha jag vet vad det är!!!"
Tummen upp till det. Något som VERKLIGEN behövdes!!
Kvällen var annars mkt kul. Hamnade på statt innan klockan var 11. Jag och Flisan tog sällskap hem innan klockan blev halv ett.
Klockan 8:00 på Söndagen så var det dax att börja rulla till Selma. 
Vistelsen på Selma var mkt kul. Avslappnat om inte annat! Visserligen så kommer nog inte jag att åka dit igen för ens jag är mycket äldre men någon gång måste ju vara den första.
Behandling nr 1 var mycket bra. Var så himla avslappnad så att jag somnade. Skönt med peeling och aroma bad.
Behandling nr 2 Var väl åxå bra, på sitt sätt så att säga. Djupgående massage :/ Fy fan vilken ren helvetes smärta! Det gjorde så satans ont så en tår tillomed pressades ur mitt öga! Varför denna smärta var inte för att massören var dum i huvdet utan just för min, taskiga rygg! Jag har aldrig i mitt liv fått massage av någon "professionell" massör.
Och givetvis så hade jag ju en massa knutar i skuldror och nacke, med tanke på det jobb man utför. Men jag har aldrig haft några problem med den "undre" ryggen alltså ländrygg eller svank. Men massören berättade att min rygg är sned!
Inte okey! Det kunde bero på en gammal skada som jag fick när jag var yngre då jag skadade ryggen. Så hon tyckte att jag skulle besöka en kiropraktor för att knäcka rätt ryggraden. Tyckte det lät så himla konstigt för jag har aldrig "problem" med ryggen. Jag har sällan ont, visst har man väl träningsvärk iblan och någon knut med det har ju alla någon gång ibland. Men detta var tydligen något jag var tvungen att ta tag i om jag inte vill ha stora problem när jag blir gamling.
Så så är det. Hon tyckte även att människor som jobbar med service yrke, som står, sitter och går mycket borde gå på regelbunden djupgående massage minst 1 gång per månad!
Nog om det!

Annars idag så har jag och mina kära vänner fått reda ut ett stort problem. Jävligt klantigt nog så har vi kryssat fel på semester schemat. Och resan är bokad och klar som alla vet, vi kommer hem den 19:e och vi ska börja jobba detn 16:e!! Inte bra! Krister blev ju såklart inte överglad av detta men tog det ändå ganska bra. (!!!!!) Så nu gäller det väl att ligga lågt ett tag :P Bara vi kan åka så är jag nöjd! Och det SKA vi  :D
Ett gympass för oss 4 blev det åxå! Vi traskade alla till Träningslagret i solen. Riktigt kul! Inte vanligt att vi alla 4 är lediga!

I morgon är det morgonjouren i stallet och lite ridning på det. Efter det blir det nog ett gympass med Flisan på Tränings.

Men nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med självaste älsklingen!


Måste åxå säga grattis till födelsebarnen:


Jessica 20 år!!!!




Nobla  13 år!!



Kommentarer
jessica

10 poäng till oss, Nooot! hahaha.. fyfan va klantiga vi ÄR!

men det kommer bli bra :)



taacvk så mycket, ddock inte allt för sexig bild, men tanken som räknas, TAACK BABE <3

2009-03-18 @ 17:27:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0