1:a Mars

Nu ska jag ta mig lite tid att uppdatera.
Kan börja med Fredag. Madde och Jessicas 20 års fest!
Jag och Flisan hade planerat att gå på stan och fixa lite smått och gott inför kvällen men olyckligt vis så blev hon sjuk!
Det bästa blev då för hnne att ligga hemma och ta igen sig. Bättre att bli frisk istället! Mkt synd, men så är ju livet ibland.
Jag, Madde och Jessica åkte till örebro på förmiddagen för lite shopping. Både Madde och Jessica skulle hitta en outfit för kvällen vilken inte var lätt!!! Så himla taskigt utbud! Vi var på både Gina i Marieberg och i stan men inga fynd. Tur att jag redan hade fixat min party dress :P
Men både jag och Madde hittade ett fynd iaf, en varsin skinn jacka! Jätte fina! Kunde inte låta bli när det var så billigt! :)
Själva partyt var riktigt riktigt kul! Alla var fulla, ingen mådde dåligt. Inge bråk eller tjaffs. En skit kul fest! Längtar till nästa :)
Själva wickan var sådär. Tur att man har roligt och underhållande vänner :) Tack tjejer för en underbar kväll!

Skulle vara kul att se lite bilder!!!

Lördag morgon var som den brukade, vaknade kl 07:00 skit törstig, gick upp och slurkade ramlösa. Sen blev det soffan i 4 timmar tills Sebbe kom hem :) Värsta latot :P
På eftermiddagen åkte vi in till ICA MAXI på jakt på en resväska. Men struntade i det så det blev bara lite mat.
Var så himla förvirrad, eftersom vi festade på fredagen vilket jag aldrig gör! Trodde det var söndag hela dagen!
På kvällen blev det lördagsmys men Flisan. Melodifestivalen och Mio min Mio :) Kul!!  :)

Idag har inte mycket hänt. Städat, tvättat och fixat lite smått. En lång prommenad med Emma blev det åxå.
Nu ikväll ska jag bara slappa och ladda för stallet i morgon bitti! 
Ska även vara med Flisan i morgon, laga raggmunkar! Gott!! 
Så hoppas ni haft en kul helg för det har jag verkligen haft! 

!! 


Kommentarer
jessica

TAACK för i fredags!!! hade verkligen s¨jääävla kul!

längtar också tills nästa gång redan, trots värsta baksmällan ;D haha..

guud, tänker hela tiden på han/hon som du å ja å annse kolla på wickan ,asså ja döööör, så jväal roligt!!!

2009-03-01 @ 21:44:22
Elin

Haha, alla var väl inte alls fulla i fredags;) inte jag & Thea! :P

2009-03-02 @ 20:55:37
URL: http://pumanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0