20:e Mars

Sitter här och försöker fördriva tiden...
Ska nog aktivera mig med att dammsuga. Bädda sängen och diska lite.
Ska iväg på EL kl 12:00. Ska bli kul att pröva något nytt! Kan tänka mig att det är effektivt.
Så det ska bli kul. Hoppas det inte är så mycket "äldre" på detta pass :P Kan ju vara kul att köra till lite annan musik än Abba :P hehe 




Igår var jag och Flisan på lunch-pump. Skit bra pass!! Jobbigt men otroligt kul.
Det känn iaf i benen idag :P
Annars i helgen så blir det ingen träning. 5 dagar får räcka denna vecka!
I morgon så är det jobb som gäller. Kul med nya tider. Varje lördag jag jobbar slutar jag alltid 5. Men i morgon får jag gå hem 3 :) Skönt! Efter det så ska jag hem till stallet. Rida, mocka och kvällsjouren. Sen på kvällen så är det gottiskväll med Flisan och Madde :) Måste kolla Robinson!

Söndag är det bara jobb och morgonjouren i stallet som är planerat.

Nej nu ska jag ta en sväng med dammsugar´n och sen ska jag åka och hämta Flisan.
Måste ju ladda för kvällens jobb pass åxå. Barnbidrag + Fredag = Familjerally! Woohhoooo!!!!

Ha en trevlig helg allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0