31:a Mars

Skönt, nu är det snart April :) Ett steg närmare våren :)
Måste tillägga att det inte har hänt så extremt mkt i mitt liv just nu. Iaf iget som jag har orkat att lägga tid till att påta ner här :P
Har mest jobbat, varit i stallet och ummgåtts med mina vänner.
Några fester har vi hunnit averka åxå :)
I Lördags var i hos Kristin som fyllde 21 år. Kul fest. Kul att få träffa de gamla gänget :) Ska nog dra ihop en liten fest här den 18: kanske :) Några som vill vara med?
Statt var ju iaf lika trist som vanligt. Inget som förändrats där inte..

Idag har jag inte varit speciellt aktiv, vaknade i morse med stans huvudvärk!? Antagligen för att jag har gnisslat tänder hela natten. Verkar inte som att jag gör det så ofta ändå med i natt var nog ett sådant fall. Skulle igentligen åkt och tränat i morse, men gick upp o tog en ipren sen somnade jag om.
Har nu varit i stallet, fanns inte så mkt att göra där för Katharina hade mockat alla mina boxar och fyllt på hö :) Så himla snäll! Att hon alltid lyckas att göra det de dagar som jag är som minst taggad till att göra allt! Tack! :)
Fyllde iaf på 4 kärror torv. Behövligt.
Så nu sitter jag här. Ska försöka fixa lite mat. Sen ska jag nog sova middag. Hoppas att huvudvärken kan försvinna.
Är igentligen min lediga dag, men ikväll vankas det för inventering. Igen. Inte laddad för fem öre...
Ska klä på mig allt jag har och äger inför denna gång, för fy fan va jag frös förra gången.
Hoppas åxå att Lilja har lyckas att tömma ur frysen lite så det inte blir så mkt att räkna.
Så vi ses ikväll då mina vänner!




Tack o hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0