4:e Mars

Jahopp hej hej allihopa! Dax att skriva några rader igen :)

Har ju varit ledig sen i Fredags förra veckan :) Har varit så himla skönt!
 Har gått hemma och lagat mat, städat och fixat. Varit i stallet och tränat.
Har även ummgåts med Flisan och Emma.
Det har blivigt matlagning och shopping turer till Örebro.
Jag och Flisan var på stan igår för att fixa lite ärenden, en fika med Jessica blev det åxå :) Jätte lyxigt... NOT
Kebab tallrik på Picasso!! haha Men gott var det!
Efter stan följde jag med Flisan hem. Där blev det kolla på hal 8 hos mig och den rätte för Rosing.
Lagde även mat, Skit gott! Ugnsstekt kyckling file men pommes och tzatsiki!! Älskar!! Så himla gott!Ett måste i sommar!

Idag har jag jobbat, 4 sega timmar. Efter jobbet kom sebbe och hämtade mig. Blev lite handel på Willan!
Ett träningspass blev det åxå när jag kom hem. Skönt! men jobbigt.
En kort tur i skogen blev det åxå med Nobla.
I morgon är det morgon jouren i stallet som gäller  igen.  Annars ledig ändå till på Lördag :D Wiie

          

Nej nu har jag tacklats av msn konversationer och samtal till Jessica så det är därför det inte blev ett så bra Blogg inlägg!
men lite uppdatering iaf :)





Bilder ifrån Mobilen

Bejbybarn inte gammal

                       


       



Kommentarer
Johanna

vilka härlia vinterbilder :)

jag saknar dig men på lördags ses vi, äntligen! =)

2009-03-05 @ 06:44:35
jessica

ååå, världens sötatse babybarn!!

2009-03-05 @ 17:32:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0