6:e Mars

Sitter och väntar på att kl ska bli typ 7 så att jag kan få börja göra mig i ordning.
Ikväll ska jag, Johanna, Magnus, Sebbe, Camilla och Andreas ut och äta på Harrys.
För att fira Magnus på sin 23 års dag.
Men få se nu vad som blir av, fick just sms av Johanna att Magnus tydligen mår åligt. Hoppas det bara beror på "tågsjuka"
Är iaf väldigt rastlös. Har läst alla bloggar som möjligen går att läsa, varit inne på Facebook 100 ggr. Jag har tillomed sovit en timme!! Plattat håret. OCh städat! Allt för att tiden ska gå lite lite fortare.

Jag, Jessica, Madde och Flisan ska ju utomlands nu i sommar.  Vart vi ska åka har alltid varit Bulgarien men häromdagen så hittade Jessica värsta perfekte hotellet på Kos! 5 000 kr för 2 veckor i heta solen och frukost ingår. Det kan fasen inte bli billigare! Så både hon och jag tyckte att nu måste vi boka! Madde tyckte dte samma, bara Flisan kvar att informera... Så när jag kom hem idag efter mitt träningspass så tänkte jag att jag ska kolla upp lite om hotellet, läsa lite mer osv. Men va fan det är BORTA! Uppbokat redan. Så jävla typiskt. Så det var det. Så nu är det bara att börja leta igen.
Nu finns det bara resor för minst 6 000 och utan frukost. Villket land det än är. Fattar inte hur det kunde bli så dyrt nu helt plötsligt. Trodde priserna skulle gå upp mer i Maj, men nu i Mars!!?? Suck så nu känns det lite hopplöst. Men snart hittar vi väl något nytt som vi kan gå och babbla om om dagarna :)


Nu är det iaf bokat och klart med "familje" resan. Först skulle vi åka kryssning, men avbokade skiten efetrsom det bara är "suparresor" på Påsk. Mamma kom på den briljanta iden att åka till Sälen, ja jo visst mamma men lite sent då va??
Och sen bara 3 dagar. Plus att det bara är jag och mamma som åker. Nej så bort med den.
Så idag ringde jag och bokade en natts hotell i Göteborg. Då har jag planerat att vi ska gå ut och äta god middag på kvällen, dricka någon drink oav. Bara umgås! Hotellet har en jacuzzi som jag har tänkt att vi alla ska bada i :)
Sen dagen efter så ska vi gå på Universeum. Jag var ju nyss där men det var skit kul och jag tror att min familj skulle tycka det var en kul grej. Även en tur på stan blir det nog åxå av innan det är dax att checka ut från hotellet och åka hem till kga igen. Så 10- 11 April blir jag borta.
Lagomt då sebbe åxå åker den 10:e.

Får se vad som blir av med Ullared nu åxå!



Haha det mesta går i en Ullared "påse"   ;)




Nej nu har jag fått skriva av mig lite. Och klockan har inte förflyttat sig så mycket! Va fasen, är väl lika bra jag går och kollar vad jag ska ha på mig, det kan ju ta ett tag som sagt, suck!
I morgon är det jobb som gäller. 7dagar i rad som gäller nu. Men ska inte klaga, har ju varit ledig länge nu!
Och efter jobbet ska jag ha lördags mys med Flisan :) Sebbe ska på P-fest och spela innebandy med bland annat Flisan karl, och sen ska han på Harrys (igen). Fan va deras jobba bjussar på grjjer! Avis!!


Ses i morgon!
Tack o hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0