9:e Mars

ÅÅÅHH Nu måsta jag uppdatera!

Vi har bokat resa nu!!!! 
Och resemålet blev Alanya.
Helt ok för mig!

Ska bli så himla kul! Lägtar som en tok. Att få åka iväg 2 veckor med mina favoriter :) Till sol värme och party!
Trist att det är grymt lång tid kvar! Men nu är det bara att jobba röven av sig rent sagt så vi kan hitta på en massa skoj där "nere" :P 
Så den 5:e Agusti så drar vi. Åhh!!

I morse vart det en tripp till stallet, slängde mig ur sägen för jag trodde att jag försovit mig men yrhuve som jag är så hade jag sett fel, men upp kom jag iaf :P

Annars idag har jag jobbat, 12 till 6 inget jobbigt pass direkt. Fick sitta på chefens kontor i 2 timmar och köra E-learning. Inte kul. Datorn hängde sig ca 10 ggr så jag fick lyssna om på alla grejjer om och om igen. 

Jag och Sebbe var och kollade på en lägenhet idag. Fy fan säge jag bara. Så himla bra! 
Men den är så himla stor! Och grymt dyr. Så det blir nog inget där inte. Men i slutändan så trivs vi ju här. Men snart är det vår/sommar och då är det pott hett här. Plus att jag vill gärna att Bumban ska få en bror. Det har sina nack delar och sina fördelar. Men vi har det bra trots att vi bor på 49 m2!!  Nog gnällt!

Nu är det dusch och tv!
Ses i morgon.
Hat pass i morgon 09:30-18:00


Kommentarer
jessica

FINNS BARA ETT ORD : WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOO!!!!!!!!!!

2009-03-09 @ 23:19:58
Johanna

åh vad härligt gumman. Ni kommer att gilla Alanya! Men drick inte drinkarna på Robin Hood bara. HAHA ;P

2009-03-10 @ 06:37:49
camilla

haha håller med Johanna drick inte drinkarna på robin hood, om ni inte är riktigt packade såklart då kasnke dom går ner, men inte annars ;D haha

men är sjukt avundsjuk, vad gött för er..

2009-03-11 @ 21:24:56
URL: http://cammiie.blogg.se/
camilla

haha ;)

Ja det måste vi verkligen, får höras någon dag :)

detsamma, Kram!

2009-03-12 @ 08:49:10
URL: http://cammiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0