20:e November

Regnet smattrar mot fönsterbläcket, vinden viner och temperaturen visar 8+. Detta är inte okey!
Suck, men vad ska man göra? Det är ju bara att acceptera att det aldrig kommer vara viter som när man var liten.
Igentligen ska jag inte må dåligt för detta väder, för vad kan jag göra?


Har iaf nyss kommit hem ifrån jobbet. Jobbade ett kort pass idag 10-14 :) Skönt! Skulle igntligen vara ledig men varför inte gå dit och tjäna ihop några kronor :) Vi fick dessutom smörgåstårta :) Där ser man!!

Srax ska jag gå ner i källaren och byta om för att sen åka till stallet. har insläpp ikväll, men måste dig och mocka och rida innan. Ska nog ta mig en tur med Nobla idag. Katarina skulle rida Sweetie idag.

Sen ikväll ska vi ha tacos/idol mys här hemma hos mig, med Jessi och Flisan :)

Saknar Madde!


I morgon är jag ledig :) tjoo! Få se vad den dagen erbjuds på!?


Hej svejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0