22:a November

Redan söndag! Helt otroligt hur fort tiden går!
Aja, igår var det en riktig soft dag för min del. Låg och drog mig i sängen hur länge som hellst. Sedan blev det mest soffhäng för min del resten av dagen :)
För att få lite umgänge gick jag till Jessi och kollade på Robinson. Myckte trevligt! Glöggdrickande med henne och Flisan.





Idag har det varit full rulle!
jag och sebbe tog en långprommenad i regnet, då gick vi förbi svärmor och svärfar. Kollade deras resultat av renoveringen i deras kök. Nu börjar det verkligen ta fart! :)
Om 2 veckor kommer de och gräver bergsvärme för både dem och oss.

Jag och sebbe har haft oss en storstädardag! Man kan tro att det  inte blir så skitigt när man bor på 49 kvm2, men det är fasen värre kan jag lova! Så mycket skit man drar med sig in utifrån och alla smulor och div. skit som blir. Jag kan nog lova att vi dammsuger här minst 1 gång i veckan!
Och att Bumban sprätter kattsand då och då underlättar ju inte direkt :P
Men iaf idag har jag varigt aktiv och bytt gardiner i vardagsrummet och sovrummet. Köpte nya blommor till vardagsrummet. de jag hade innan hade liksom vuxit sig enorma så man knappt såg in utifrån :P
Så det är lite spännande att ha fransgardiner när man har katt :P

Johanna och Magnus har varigt här en sväng. lite pizza häng och prat! Vi måste komma fram vart vi ska åka i Maj. Tunisien och Egypten är resemålen. Egypten är lite dyrare och varmare men det finns inte så mycket att göra där som inte kostar multum! Vissteligen kan man se pyramiderna men då ska man sitta på en buss i 12 h för att komma dit och 12h för att komma hem. Och det känns inte som att någon av oss är itresserad av det just nu...
Dock har så himla många rekomenderat att åka till Egypten!
Tunisien då, joo super super fint hotell, all inclusive! Finns en hel del aktiviteter vi kan göra, men dcok inge vidare värme i havet :( 25 grader i luften och 17 i havet :S
Så frågan är vad vi ska ta...
Men än så länge är det inte brottom att bestämma. Det är ju långt till Maj :)

 Tunisien??     Egypten??


I morgon har jag inga direkta planer. Ska njuta av ännu en ledig dag!

Nu ska jag lägga mig i soffan och plöjja igenom några avsnitt Sex and th city! Älskart!



Kommentarer
M

Hmm! Vilket som, bara det är varmare än här. Vore nice med lite sol faktiskt! Fortsätt å skriv nu... det har varit lite tunt på sistone!

2009-11-22 @ 23:18:57
jessica

ni får änne ta både! annars får du stanne hemme med mig också ett alternativ :)håller med ovanstående, fortsätt å skriv nu, de är alltid lika trevlig å läsa!

2009-11-23 @ 09:52:47
Flisan

Jag tycker egypten.. :P

2009-11-23 @ 23:22:27
Camilla

Ska ni ta egypten så borde ni ha all-inclusive. Ska ni ut för att äta eller shoppa så är detta ett skit land. Rycker i en, skriker åt en och tvingar en att göra massa. Jag tyckte turkiet va tjatigt men de va ingenting jämfört med egypten, dom tar ingen hänsyn alls. jag gillade inte egypten men älskade hotellet, så jag och andreas lämnade inte hotellet men eftersom vi hade all-inclusive och 4+ stjärnigt hotell så fick det duga.

2009-12-03 @ 12:14:57
URL: http://cammiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0