24:e November

Lediga dag 4! Känns så konstigt att ha varigt ledig i 4 hela dagar!! Men ska jag vara helt ärligt så ska det bli skönt att få jobba i morgon. Hela livet styrs ju av jobbet, och när man inte behöver en "längre" tid känns det så konstigt (?). Aja jobba ska jag nu ett tag framöver, går på 8 dagar i sträck.
Gött de...

Jahopp, vad har en annan hittat på idag då..?? Joo i förmiddags åkte jag iväg till Nobel en snabbis för en jogging runda, hittade Sandra där så vi tog sällskap. Mycket trevligt! :)

Efter det åkte jag och Sebbe för att  besiktade bilen. Gick bättre än förväntat!!
Efter det tig vi oss en tur till ÖOB. Sen åkte vi till stan. Fyndade en ny foudation på HM, Hoppas den är bra!
Lite shopping på Willan blev det åxå, dock ingen kollega på golvet?!

Och nu har vi precis ätit god mat som jag exprimentarat ihop. Färskpasta med saffransräk sås :) Gott!

Nu ska jag pallra mig härifrån.!!


Mot soffan och Sex and the city!!!  :D


Kommentarer
jessica

nej för du handlar jämt när jag är LEDIG!! :(

imorgon ses vi, hur jobbar du? pussen.

2009-11-24 @ 20:26:36
Emelie

Ja det lyckas jag jämt med! Jag jöbber 10-18:30. Du ska åka med mig!!! :D pusss

2009-11-24 @ 23:45:29
Elin- Theas mamma

klart jag ska med :D kram

2009-11-25 @ 09:11:45
URL: http://pumanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0