25:e November

Mångas favorit datum, 25:e = Löning!!
Jisses va många som tydligen inta haft pengar denna månad, Willan var full proppat med galna familjer och div. folk :) Kul att jobba när det är så må jag säga!
Dock började dagen en aning stressigt, hehe Jessica hade kollat fel på schemat och började en timme senare vilket inte var så populärt ;)
Det märks att julen är på g. Folk har börja handla olika ostar, glögg, madel och annan baktillbehör och tillomed julskinka mm.! Mysigt!

I morgon blir det en lång dag känner jag på mig. Ska börja jobba 10 istället för 15 eftersom folk är sjuka. Så det blir upp tidigt i morgon och åka till stallet. Hoppas det är lika mycket folk i morgon för då går dagen undan!

Annars har jag varigt duktig och betalat räkningar, och annat sånt där tråkigt idag. Men nu är det över för denna månad. Längtar till på Måndag! Då ska jag och Flisan in till Örebro och shoppa lite :) Lite Marieberg, Ikea och sko punkten :) Skulle behöva ett par skor och en mascara. Lite ljus ifrån Ikea ska jag nog köpa åxå :)
Får se vad som får följa med hem. Fasen man kan ju inte spendera allt för mkt, ska ju köpa julklappar åxå!
 
Dock längtar jag med till helgen :) Men det ska jag skriva mer om i morgon kanske ;P


Nej nu ska jag krypa ner i ett par mysbyxor och äta maten som Sebbe lagat :)

Just det tog lite kort på lägeheten härom dagen!

Här är vår lilla kojja :)


        


    

Mors!!


Kommentarer
jessica

de var INTE alls populärt, guuud! hemsk dag!

där ligger miiii favookatt på bilderaaa :) saknar mii favvobaAAAby! puss pårä min kära friend å tack för skjutsen, glömde säga de i alla hast i morse, hah a!

2009-11-25 @ 21:09:42
Johanna

Jag vill också på shoppingtur!

2009-11-26 @ 00:09:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0