27:e November

Hej hopp!!

Tjohoo, äntligen fredag :) Älskar fredagar! Jag vet inte riktigt varför men jag gör det! Pissigt bara att jag får spendera fredagkväll på jobbet :/
Men men det får man leva med!
Jag får ju trösta mig med en hel kul helg!
Jo dte jag inte skrev om i förrgår är att i morgon ska jag, Flisan och jessica åka till Madde i Karlstad. Där jag och Flisan bli bjudna på Middag och bio :) Mysigt!! Ska bli så himla skoj. Var så länge sen vi såga allihopa!
Så det ser jag fram imot jätte mycket! :D

Annars i helgen ska jag jobba och så har jag stallet.

Nu ska jag och sebbe ta en tur till affären. Ska skjutsa hem mamsen sen åxå :) Kul att hon mår mycket bättre nu!
Sen blir det plugg och äta innan jobbet!

Obs!! Är i stort behov av att färga håret!! :P
Någon som har lust?? hehe.

mors


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0