30:e November

Hej och hå, nu är det Måndag igen! Ny vecka och nya tag!
Blev inget Örebro idag. Ska ta det i morgon istället. För min del blir det bättre eftersom jag är ledig då :)

Så idag ska jag ha en "fixar" dag. Har just kommit hemifrån stallet. Haft morgon. Kan ju säga att det var ingen hit i morse när klockan ringde vid 07:00 :S Men men det är baar att gå upp! sen ska jag diska, laga mat och div.Klockan 17:00 börjar mitt kassahelvete pass. Suck. Men man får ju se fram imot att vara ledig i morrn :)

Annars i helgen har det varigt skit kul!! Vi åkte härifrån vad 16 tiden, det bara vräkte ner regn :S Men fram kom vi iaf! Då fick jag komma hem till Madde för första gången i hennes lägenhet :) Jätte fin, mysig och stor! Riktig hemtrevlig. Mitt i stan. Kul för Madde!
Vi blev bjudna på klyftpotatis, fläskfilé med svampsås :) Mycket gott!!
Efter det fick vi kladdkaka me grädde.
Vi tog bussen till stan för att se New moon på bio :) den var faktískt över all förväntan må jag lova! 
Nu ser jag fram imot när 3;an kommer.
Efter bion gick vi till en pub/biljardhall. Där vi alla tog oss en drink. Riktigt trevligt. Det måste vi göra om mer.
Tack så himla mycket Madde och jessica för denna underbara helg! Det var riktigt kul. :)

Sebbe som fick sova ensam här hemma chockade mig med att gå på fest och Harrys!! Hehe!!!! Mycket ovanligt må jag säga, det bor liksom ingen party djur i honom som det gör i mig ;)
Men det är kul att han roar sig iaf.

Nej nu ska jag slänga migt in i duschen.

Mors


Kommentarer
jessica

taack själva :) måste göras om!!

gud, tänker hela tiden på "varför har HAN KORTBYXER PÅSIIIII" hahaha. de va kul, DIN MIN DÅ!!! HAHAHA!

aa, i dig bor det verkligen ett paartydjur ;) men så de ska vara, PUSSPÅÅÅRÄÄÄ my babe

2009-11-30 @ 20:50:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0