21:a April

Lite nattbloggning!!
Ligger nu nerbäddad, Bumbi ligger och skedar mig. Hon är så goo. Hao är ju här hos mig i Labbsand för att vårt golv i huset är ny slipat/lackat. Luktar inge vidare alltså.
Först när hon kom hit var hon helt fövirrad- Inge konstigt med det om amn tänker på att hon endaast varigt här någon enstaka gång och då hon var liten men nu var hon helr reserverad!! HUm hon brukar ju vara så modig. Aja jag trodde iaf att hon skulle var mig tillgiven hela dagarna men neeeeeppp!!! Hon ligger nere i källaren! Hur kul är det! Har gått ner å hämtat henne flera gånge om dagen.
Fattar inte heller vad som är fel på henne, alla katter och då säger jag alla katter jag vet älskar värme! Inte Bumban! Vi har  ju en kamin som står å gassar värme hela dagarna å när Nisse levde så låga han framför den tills det blev lite väl varmt. Men nepp, bumban går ner i källaren där det typ är 18 grader. Miffo!
Ah hon får ju göra prescis som hon vill, det går ju inte precis å lära en katt annat men ville bara spekulera.

Jo just ja, gick ju till vc å kollade upp min harre. Hade en grov infektion i kroppen, en som drabbade mina stämmband= stämmbandskatarr!! KUL!!!! Får inte prata på en vecka hellst. Hur fan tänkte dom då??? Jag pratar ju liksom tillomed innan jag vaknar!
Prata är jul iksom min grej  :P hehe nä då men det fövärar dagen. Hoppas jag frisknar till fort nu!
Är sjukskriven ifrån jobbet i en vecka. Äter ju antibiotika så inget ansträngande aktiviter heller. Suck.
Positivt iaf att jag sparar min semester!


Var  hundvakt idag. Flisan skulle på p-möte. Får ju ändå inge betalt så va fasen skulle jag göra där?? VAr iaf roligt, lite konstigt att träffa sina vänner utan att kunna prata!!


Fick smsa med min man idag. Vi brukar ju alltid ringa när vi inte ses osv. Hehe men nu får vi 14-is smsa!
I morgon ska jag med in och hälsa på Magnus å Johanna. Vi ska kolla på en ny resa. Få se om vi hittar något lovande!!


Nu ska jag stänga av darren här. Undra va det är för mördar bakterier i min kropp?? Innan jag började med antibiotikan hade jag bara lite lätt feber och halsont. Nu är ju jag snorig och har ont i örat!!??
Läkaren sa att en normalfrisk kropp skall ha sin sänka på under 8. Min var igår på 51. När jag hade lunginflammation var den på nästan 200 kommer jag ihåg. Coolt att de kan se sånt på blodet! :)
Hoppas jag mår bättre i morgon!

Sov gott allihopa!

MORS!!!!


Kommentarer
Michaela

Alva´s sänka var på 135 nu när vi var inne och förra gången vi var inne på USÖ hade hon på 158 så hon har varit riktigt sjuk nu :(

2010-04-25 @ 19:14:39
URL: http://missmichaela.blogg.se/
Anonym

Usch det är hemskt Mickis!! Jag tänker på er! Krya krya! Hur mår hon nu? Kram

2010-04-30 @ 14:22:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0