7:e April

Då var det Onsdag då!
Veckan har rullat på som vanligt, kanske lite extra fort med tanke på att Måndag gick som Söndag!?
Iaf så är det jobb ikväll och i morgon sen är jag ledig ända tills Måndag :) Skönt!

Var till stallet idag och mockade. Longerade Nobla lite i corallen. Blev en liten prommenad åxå. Funderade lite på om hon skulle få följa med ut och sprina lite. Det är ju bra och springa med sällskap av en hund, då får man ju mer motivaton och blir mer peppad men va fasen det ser väl helt koko ut om jag kommer och joggar i släp av min häst!! :P

Åkte och hälsade på Flisan efter stallet. Åhhh fick se deras lilla bejjjby barn! Sååå söt. Dör! 
Jätte gulllig o go. Det finns inget bättre än djurbarn alltså.  Jätte söt o go iaf :) Längtar tills jag får vara hundvakt. Gärna nu alltså ;)






Fick mina grejjer ifrån HM idag! Allt blev bra. Eller ja förutom en klänning. Inga former där inte!! Haha ah det är väl något man andvänder någon gång, kanske...
Kanske går att piffa upp med ett skärp eller så! 
Skorna blev skit bra, dock höga som hus så dessa får nog stå i hyllan oandvända tills jag dör :P
Kuddforalen var bäst. Ska bara nu hitta kuddar till dem. 
 Sen t-shirten var åxå bra! Mysig!








Nä nu ska jag diska, slänga i en tvätt, duscha, göra mig i ordning och sen åka till jobbet!
MORS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0