13:e December

Då var det Lucia då! Undra om det är många elever som nu ligger halvdöda efter nattens lussevaka? :P
usch fy fasen :P
Jag kommer ihåg när man var liten och det skulle lockas hår och klänningen skulle sitta perfekt, kronan skulle var insnodd i glitter, det röda bandet får man inte glömma heller :P Då var det stort! Att få vara lucia.
Kanske får bli en kopp glögg idag kanske :)




Kom nyss hem ifrån stallet, Angelica och Katarina hade redan släppt ut ena halvan så det blev soft idag. Skönt med tanke på att jag inte är helt kry. Blir tokig, det kan ju lika gärna få bryta ut snart! Är liksom inte sjuk, har inge feber eller så men det känns i kroppen att det inte är helt bra, jag har munblåsor och fryser hela tiden. Suck. Men det är ju såhär i denna vargavinter!
Skönt iaf att vara ledig idag och få ta hand om sig själv lite. Få se om det bli BC ikväll. Se lite vad kroppen ligger på för ribba :P


Helgens spa var skönt att få uppleva. Skönt att få slappna av lite. Det var ju absolut inte samma standrad som det var på Selma spa men skönt ändå.
Ligga och guppa i poolen som var 33 grader varm, örtbadf och sen 30 min massage. Maten var jätte god, riktig lax och dijonssenapssås.  Mumma!
Så tack mammy!! :) 

  

Undra va man ska laga idag tro??
Ska nog bli saffrans lax och pasta tror jag så här  i luciatider.
Mumma! 


Nej nu ska jag svälja ner en Ipren och krypa ner i min varma säng bredvid min sötaste sambo. 
Se va dagen har att erbjuda...
Om orken finns så BOOOORDE jag börja julpynta :P :S
En tripp till Apoteket blir det iaf, måste köpa munblåsmedlet som kommit. Kanske kan det dämpa smärtan iaf lite så man kan få äta smärtfritt?!
Jag brukar dutta xylocain på då bedövar det bra men Sebbe sa att det är inte bra att ha det i munnen?? Så jag tänke köpa den här salvan, den sägs iaf vara bra :)

     

Mors!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0