1:a December

Då var det bara 24 dagar kvar till julen då :P Tjoohoo :P
Tiden går så fort.
Jisses va kallt det är ute!! nu är det 18,5- minus ute! Helt galet!!
I stallet i morse var det 1 minus ungefär så det var riktigt gott o komma in där en sväng :P
Idag kom det en ny häst :-) En super mysig fjording! :)
I årsskiftet kommer det en häst till, då blir vi 11 st pållar i stallet :) Det är kul! :)

  

På tal om kyla så hände det en kul grej härondagen... Sebbe väckte mig vid 5 tiden och berättade att huvudströmmen hade gått under natten så bergvärmen och allt hade lagt av. Kul det var 15 grader varmt i hela huset!! Han var ju tvungen att åka och jobba så sebbes pappa fick komma hem o ordna. När klockan var 11 så var det 13 grader varmt.. BURR!! Jag satt med vinterjacka och möss inne, höll på o frysa ihjäl. Tyr att jag fick komma o jobba 5 timmar tidigare så jag slapp vara hemma i frysa ihjäl.
Nu är allt i sin ordning och nu är det härliga 23 grader här :)

Sitter och kollar på Maria Wärn nu, det är så bra! :)
Älskar krim serier.
Jag kan även inte hålla mig ifrån Paradise hotell. haha skitserie är det men jag kan inte låta bli o kolla!!
Good shit!

Igår var jag iväg till vårdecentralen och tog bort min p-stav. Här ska det bli barn!
haha skojja bara! Nej men min p-stav går ut om 5 dagar så nu är det dax att byta.
Efetrsom jag haft problem med staven i år så fick det bli Minipiller istället. Få se hur det går.
Hoppas på det bästa! :)

Denna träningsvecka har inte vart på topp iaf, har vart hänging och trött och snorig.
Får ta nya friska tag nästa vecka. Men på Fredag och söndag ska jag iaf försöka o träna!
det är ju som sagt julbord på lördag :P


Idag har förresten jag och Sebbe vart ihop i 4 år!! :D Helt sjuk va fort tiden går, tyckte nyss vi träffades!
Men 4 år har vi vart ihop och ´mycket har vi hunnit med :)
Han är mannen i mitt liv, min bästa vän, mitt allt!
Han är världens bästa människa!
All kärlek till honom!






Nää nu har jag ingen lust att skriva mer, men mors!
Inväntar min kära ska komma hem så vi kan kolla lite film o mysa!

By the way HEJJA SJ! 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0